A menedzsment álláspontja szerint a Nap-kelte túllépte a szerződésben rögzített maximális reklámidő-mértéket.
2009. október 20. 08:50
p
0
0
1
Mentés
Medveczky Balázs ügyvezető alelnök azt MTI-vel azt közölte: a megállapodásban szereplő 19 helyett éveken keresztül 22 percnyi hirdetést sugárzott a naponta három órányi műsort adó produkció. Gyárfás Tamás producer erre úgy reagált: csak egy korábbi, azóta érvényét vesztett szerződés tartalmazta a 19 perces korlátot, a 2006-os és a Medveczky Balázs által aláírt 2008-as már nem.
Szerinte úgy jöhetett ki az MTV menedzsmentjének a húsz percen felüli időtartam, hogy - megtévesztően, rossz hírüket keltve, mint a kuratórium tagjainak kiosztott mintegy félszáz oldalas kimutatásból is kiderül - abba beleszámolták valamennyi hirdetési blokk elején és végén látható mini-főcímet is, ami viszont a médiatörvény szerint nem része a reklámidőnek.
Gyárfás Tamás szerint szánalmas, hogy az MTV ügyvezető alelnöke utólag újabb és újabb megalapozatlan ötletekkel rukkol ki, hogy valahogy igazolja jogszerűtlen döntését. (MTI)
Az egri közösség elkötelezett tagjaként Haraszti több területen is aktív szerepet vállalt: az Egri Vízilabda Klub elnökségi tagjaként, valamint a Rotary Club tiszteletbeli tagjaként is ismerték és elismerték.
p
0
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 1 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
sunázó
2009. október 21. 10:23
Más szerint meg az szánalmas Tomi, hogy mennyire ragaszkodsz a milliárdjaidhoz. Kérdezz meg egy munkanélkülit, egy minimálbéren élőt, mi jár neked. Állj hátrébb, mert a lendülő öklök felsértik a pofádon a vastag bőrödet.